MojeLustro

czwartek, 17 marca 2016

ZAPATRZONA W PRZYSZŁOŚĆ

Jak wiele jest powodów do radości, ile szczęścia nas spotkało, którego się nie dostrzegło lub zapomniało celebrować, jak wiele pięknych chwil za nami...
 
Czasu nie cofniemy...i całe szczęście - bo jakie znaczenie miałoby "doświadczenie" gdyby nie przeszłość? Jednak to co było niech zostanie w tyle - skupmy się na przyszłości.
 
www.zszywka.pl
 

Dzisiejsze czasy ze wzajemnością uczyniły nas zabieganymi, targującymi się z czasem...ze zdrowiem. W targowaniu się nie ma nic złego o ile robimy to z głową...o ile gra jest warta świeczki. Jednak nie zawsze wiemy kiedy należy odpuścić i przyznać się przed samym sobą, że należy zmienić kierunek. Zrobić krok w tył i ruszyć z kopyta do przodu. Bo najlepszy jest szybki zryw, aby nie pozostawiać sobie zbyt wiele czasu na zbędną analizę, analizę która nic nie wnosi a wprowadza zamęt.
 
 
Jeśli w naszym życiu wszystkie sygnały wskazywały na zmianę kierunku, to pozbawieni innych pomysłów - zmieniajmy kierunek. Nie powinno się ślepo tkwić przy tym co znane, mimo że sprawia ból, lub pozbawia przyjemności. Każda zmiana jest trudna - i dobra i zła. Jednak zmiany są nam potrzebne, nie zawsze są to zmiany na lepsze, ale przynajmniej pozwalają nam doświadczyć, żałować, zrozumieć...
 
Czas jest nieubłagalny - idzie do przodu nie pytając nas o zdanie czy już wszystko na tym etapie życia zrobiliśmy. Wyposażeni w zegar biologiczny "suniemy" do przodu, bo innej możliwości nie ma, bo przecież czas nie działa wstecz. Więc jedyne co możemy/powinniśmy zrobić, to wykorzystywać go jak najlepiej.
 
 
Ja jestem zafascynowana przyszłością, myślę sobie że jeszcze tyle pięknych rzeczy mnie w życiu czeka. Ile rzeczy ja chcę w życiu zrobić...Nie mam wielu planów, ale wiele nadziei i wyobrażeń, a to wystarczy aby CHCIEĆ PRZYSZŁOŚCI. Przecież mając wokół siebie rodzinę, oddanych przyjaciół, kolegów, znajomych - przyszłość nie może być przykra. Oczywiście różnie się w życiu dzieje, ale umówmy się, że ja tego nie wiem:) Ja chcę żeby moja przyszłość była fajna i taka będzie. Będę jej doświadczać pozytywnie i negatywnie, ale w ostateczności z pokorą... i będę chcieć więcej:)  
 
www.demotywatory.pl
 
Życzę nam abyśmy żyli w pełni, abyśmy za kilkanaście/kilkadziesiąt lat mogli z uśmiechem na twarzy zaglądać do naszego albumu wspomnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz